29 Nov 2011

It comes slow - but it's there



Level dangerous; some already sold: Fukushima

Cesium find makes Date rice off-limits


Staff writer
............................................................................................................................................................

In this highly manipulated media world there is no space and place to talk about the Fukushima disaster anymore. Quick back to normal and better stop thinking. In the end of the day it proofs that humans in general are rather stupid. Too many like to eat radioactive rice and donate money for cancer research at the same time. Well trained zombies.
(interesting: Goggle has still not recognized the word Fukushima in spell check)

3 comments:

engelwerkstatt said...

Hallo Horst,
Danke für deine Infos, ich lese sie
immer sehr mit Interesse,
liebe Grüße
Hermine

Anonymous said...

Und was ist mit Gorleben? Und Tschnernobyl strahlt auch noch weiterhin auch wenn nichts aktuewlles darüber verlautbart wird. Seitdem können Pilze in Bayern nur noch in kleinsten Mengen verzehrt werden und Wild ist auch immer noch verstrahlt. Aber die Menschen gewöhnen sich halt daran und wenndann jemand an Krebs erkrankt, heißt es lapidar, oh ja , der hoat's geraucht oder getrunke.

Horst Lindenau said...

@Hermine
Ja danke dir und du bist stets willkommen und ich freue mich über deine Bemerkungen in den Kommentaren.

@Anonym
Recht hast du.